Dogsurvival Achterhoek naar zondag 11 april 2021
De dogsurvival is verplaatst naar Zondag 11 april 2021 vanwege het Coronavirus. Heeft u zich al opgegeven en betaald dan gelden de volgende regels:
1. Indien u al heeft aangemeld en betaalt en u kunt niet deelnemen op 11 april dan kunt u uw deelname vóór 31 december 2020 annuleren. U krijgt dan uw geld terug.
2. Bij annulering vanaf 1 januari gelden de annuleringsvoorwaarden van de Dogsurvival.
3. Iedere deelnemer tot nu heeft verdere informatie via de email ontvangen.
Annuleren
• Wilt u toch de aanmelding annuleren dan kan dat zonder extra kosten tot 31 december van dit jaar.
Laat dit dan ons weten in een mail aan dogsurvivalachterhoek@gmail.com. Vermeld in je mail de volgende gegevens:
• Ticketnummer (staat in je voucher)
• Volledige IBAN nr. + juiste tenaamstelling van het rekening nr SVP!
• Indien een buitenlandse rekening, ook het volledige BIC
• Je naam waarmee je geboekt hebt
Let op:
Onvolledige aanvragen duren langer voordat we ze in behandeling kunnen nemen.
VRAGEN OVER INSCHRIJVEN.
Wat is de minimale leeftijd?
- Vanaf 12 jaar mag je mee doen met een begeleider van minimaal 18 jaar, je schrijft je in met zijn tweeën met 1 hond.
- Vanaf 16 jaar mag je zelfstandig deelnemen.
Waar kan ik mij of onze groep aanmelden?
- Dat kan alleen online via Flextickets. Hier vul je alle gegevens in en betaal je direct online via Ideal.
- Boek je voor een groep dan vul je ook de naam van de groepsgenoten en naam van de hond in. De hoofdboeker vult dan alleen zijn/haar naam, email en telefoonnummer in.
- Boeken? Hier de link voor flextickets voor de inschrijving.
Kan ik me nog aansluiten bij iemand of een groep die zich al ingeschreven heeft?
- Ja dat kan, schrijf jezelf in en mail je naam naar dogsurvivalachterhoek@gmail.com en vermeld dat je graag bij jullie groep wil aansluiten met hun namen.
- Aanpassing van de groepsprijs is in dit geval niet mogelijk!
Wij willen perse met 6 personen tegelijk deelnemen maar de max staat op 5, hoe ga ik dit doen?
- Je boekt een ticket voor 5 personen en een ticket voor 1 persoon. Bij de ticket voor 1 persoon laat je per email weten dat die bij jullie groep hoort. Wij zorgen dan dat dit geregeld wordt.
Is er een wachtlijst?
- Wij zullen communiceren als de inschrijvingen vol zijn.
- Als de starttijden ( = inschrijvingen) vol zitten dan gaan we werken met een wachtlijst.
- Als er lege plekken ontstaan door annuleringen kunnen we deze opvullen met mensen van de wachtrij. Je ontvangt dan een mail van ons.
- Als je niet (meer) op de wachtlist wil staan. Mail ons dat dan ook!
Kan ik mij inschrijven met 2 personen en 1 hond?
- Ja dat kan. Je dient je dan wel in te schrijven voor twee personen.
Kan ik mijn inschrijving controleren? Krijg ik een bevestiging van inschrijven?
- Na de inschrijving ontvangt u een online inschrijvings bewijs.
- Het inschrijvingsbewijs hebt u ook nodig bij de inschrijfbalie voor de start. U kunt deze uitprinten of laten zien op uw mobile telefoon.
VRAGEN OVER ANNULEREN.
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
- Deze staan vermeld op de website maar houdt kort gezegd het volgende in:
- Gratis annuleren is helaas niet mogelijk! Inschrijven = inschrijven.
- Annulering tot 1 maart = 50% retour van het inschrijfgeld.
- Bij annulering vanaf 18 maart geven wij helaas geen geld meer terug.
- Helaas gaan wij niet in op vragen voor gratis annulering bij plotselinge blessures, ziekte of toch niet kunnen etc. etc.
- Voor onze organisatie stellen wij het wel op prijs dat u ons evengoed wel een berichtje doet als u niet komt!
- U kunt wel kosteloos annuleren indien u zelf een vervanger per email aandraagt die jou op dezelfde starttijd kan vervangen.
VRAGEN OVER PARKEREN.
Waar kan ik parkeren?
- U kunt Parkeren op het Parkeerterrein van Stroombroek (Leisure Lands). Met borden wordt u daar heen verwezen.
- Om uit te rijden heeft u een uitrijkaart nodig. Deze kost 3 euro en is verkrijgbaar bij de inschrijfbalie.
- Komt u met een hondenwagen (aanhanger) dan is uw uitrijkaart 6 euro!
- Let op! Bij voorkeur met gepast contant geld de uitrijkaart afrekenen. Bij voorbaat dank.
- Het is ongeveer 5 min lopen vanaf het parkeerterrein naar de inschrijfbalie bij Markant Outdoorcentrum.
ALGEMENE VRAGEN.
Kan ik komen kijken/aanmoedigen en meefietsen?
- zeker kan dat. U bent welkom en naast het kijken ook genieten van een bakje koffie of wat lekkers in het restaurant.
- Je kunt de route niet in z'n geheel exact meefietsen maar u kunt wel met fiets / MTB de deelnemer met hond volgen.
Kan ik mij aanmelden als vrijwilliger?
- Ja graag! Super als je dat wilt doen. Stuur een mail naar dogsurvivalachterhoek@gmail.com
- Binnenkort volgt meer informatie over dit onderwerp.
Hoe laat moet ik aanwezig zijn voor de start?
- Dit hangt van jezelf af hoeveel tijd jullie nodig hebben om voor te bereiden, maar een half uur is verstandig.
- Kijk goed wat je starttijd is, want het is wel belangrijk dat je echt op tijd klaar staat!
Wanneer komt de startlijst online?
- Vanaf 1 maart wordt de starttijd gecommuniceerd via deze webste en facebook.
VRAGEN OVER DE HOND.
Is enten verplicht?
- Nee, maar we adviseren wel dat de honden ingeënt zijn voor de hondenziekte, parvo, HCC/leverziekte, ziekte van Weil/leptospirose. Als uw hond een zogenaamde cocktail enting heeft gehad dan is deze ingeënt tegen deze ziektes.
- Entingen tegen kennelhoest en de ziekte van Weil worden sterk aanbevolen, maar zijn niet verplicht. Niet vaccineren is op eigen risico, titreren is toegestaan.
- Buitenlandse deelnemers zijn volgens de Nederlandse wet verplicht hun hond in te enten tegen Rabiës.
Wat is de minimale leeftijd van de hond om mee te mogen doen?
- Op 5 april behoort de hond 1 jaar te zijn.
Als uw specifieke vraag er niet bij staat dan kunt je je vraag mailen naar dogsurvivalachterhoek@gmail.com of bellen naar Markant Outdoorcentrum 0314-335449 en vraag naar Michiel Pöpping indien onze medewerker niet voldoende kennis heeft om een antwoord te kunnen geven.