Markant Outdoorcentrum
Vragen, bel 0314 335 449
nl vlag nl
de vlag de
menu
Doe je samen met
  • Over Markant
  • Collega's
  • Vrienden & familie
  • KlasgenotenB.O.
  • KlasgenotenV.O.
Dog Survival Markant

Dogsurvival Achterhoek naar zondag 11 april  2021

De dogsurvival is verplaatst naar Zondag 11 april 2021 vanwege het Coronavirus. Heeft u zich al opgegeven en betaald dan gelden de volgende regels: 

1. Indien u al heeft aangemeld en betaalt en u kunt niet deelnemen op 11 april dan kunt u uw deelname vóór 31 december 2020 annuleren. U krijgt dan uw geld terug. 

2. Bij annulering vanaf 1 januari gelden de annuleringsvoorwaarden van de Dogsurvival.

3. Iedere deelnemer tot nu heeft verdere informatie via de email ontvangen. 

Annuleren
• Wilt u toch de aanmelding annuleren dan kan dat zonder extra kosten tot 31 december van dit jaar.

Laat dit dan ons weten in een mail aan dogsurvivalachterhoek@gmail.com. Vermeld in je mail de volgende gegevens:
• Ticketnummer (staat in je voucher)

• Volledige IBAN nr. + juiste tenaamstelling van het rekening nr SVP!

• Indien een buitenlandse rekening, ook het volledige BIC

• Je naam waarmee je geboekt hebt

Let op:
Onvolledige aanvragen duren langer voordat we ze in behandeling kunnen nemen.

VRAGEN OVER INSCHRIJVEN.

 Wat is de minimale leeftijd?

  • Vanaf 12 jaar mag je mee doen met een begeleider van minimaal 18 jaar, je schrijft je in met zijn tweeën met 1 hond.
  • Vanaf 16 jaar mag je zelfstandig deelnemen.

Waar kan ik mij of onze groep aanmelden?

  • Dat kan alleen online via Flextickets. Hier vul je alle gegevens in en betaal je direct online via Ideal.
  • Boek je voor een groep dan vul je ook de naam van de groepsgenoten en naam van de hond in. De hoofdboeker vult dan alleen zijn/haar naam, email en telefoonnummer in.
  • Boeken?  Hier de link voor flextickets voor de inschrijving.

 

Kan ik me nog aansluiten bij iemand of een groep die zich al ingeschreven heeft?

  • Ja dat kan, schrijf jezelf in en mail je naam naar dogsurvivalachterhoek@gmail.com en vermeld dat je graag bij jullie groep wil aansluiten met hun namen.
  • Aanpassing van de groepsprijs is in dit geval niet mogelijk!

 

Wij willen perse met 6 personen tegelijk deelnemen maar de max staat op 5, hoe ga ik dit doen?

  • Je boekt een ticket voor 5 personen en een ticket voor 1 persoon. Bij de ticket voor 1 persoon laat je per email weten dat die bij jullie groep hoort. Wij zorgen dan dat dit geregeld wordt.

 

Is er een wachtlijst?

  • Wij zullen communiceren als de inschrijvingen vol zijn.
  • Als de starttijden  ( = inschrijvingen) vol zitten dan gaan we werken met een wachtlijst.
  • Als er lege plekken ontstaan door annuleringen kunnen we deze opvullen met mensen van de wachtrij. Je ontvangt dan een mail van ons.
  • Als je niet (meer) op de wachtlist wil staan. Mail ons dat dan ook!

 

Kan ik mij inschrijven met 2 personen en 1 hond?

  • Ja dat kan. Je dient je dan wel in te schrijven voor twee personen. 

 

Kan ik mijn inschrijving controleren? Krijg ik een bevestiging van inschrijven?

  • Na de inschrijving ontvangt u een online inschrijvings bewijs. 
  • Het inschrijvingsbewijs hebt u ook nodig bij de inschrijfbalie voor de start. U kunt deze uitprinten of laten zien op uw mobile telefoon.

 

 VRAGEN OVER ANNULEREN.

 Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

  • Deze staan vermeld op de website maar houdt kort gezegd het volgende in:
  • Gratis annuleren is helaas niet mogelijk! Inschrijven = inschrijven.
  • Annulering tot 1 maart = 50% retour van het inschrijfgeld.
  • Bij annulering vanaf 18 maart geven wij helaas geen geld meer terug.
  • Helaas gaan wij niet in op vragen voor gratis annulering bij plotselinge blessures, ziekte of toch niet kunnen etc. etc. 
  • Voor onze organisatie stellen wij het wel op prijs dat u ons evengoed wel een berichtje doet als u niet komt!
  • U kunt wel kosteloos annuleren indien u zelf een vervanger per email aandraagt die jou op dezelfde starttijd kan vervangen.

  

VRAGEN OVER PARKEREN.

 Waar kan ik parkeren?

  • U kunt Parkeren op het Parkeerterrein van Stroombroek (Leisure Lands). Met borden wordt u daar heen verwezen.
  • Om uit te rijden heeft u een uitrijkaart nodig. Deze kost 3 euro en is verkrijgbaar bij de inschrijfbalie. 
  • Komt u met een hondenwagen (aanhanger) dan is uw uitrijkaart 6 euro!
  • Let op! Bij voorkeur met gepast contant geld de uitrijkaart afrekenen. Bij voorbaat dank.
  • Het is ongeveer 5 min lopen vanaf het parkeerterrein naar de inschrijfbalie bij Markant Outdoorcentrum.

  

ALGEMENE VRAGEN.

 Kan ik komen kijken/aanmoedigen en meefietsen?

  • zeker kan dat. U bent welkom en naast het kijken ook genieten van een bakje koffie of wat lekkers in het restaurant. 
  • Je kunt de route niet in z'n geheel exact meefietsen maar u kunt wel met fiets / MTB de deelnemer met hond volgen. 

 

Kan ik mij aanmelden als vrijwilliger?

  • Ja graag! Super als je dat wilt doen. Stuur een mail naar dogsurvivalachterhoek@gmail.com
  • Binnenkort volgt meer informatie over dit onderwerp.

 

Hoe laat moet ik aanwezig zijn voor de start?

  • Dit hangt van jezelf af hoeveel tijd jullie nodig hebben om voor te bereiden, maar een half uur is verstandig.
  • Kijk goed wat je starttijd is, want het is wel belangrijk dat je echt op tijd klaar staat! 

 

Wanneer komt de startlijst online?

  • Vanaf 1 maart wordt de starttijd gecommuniceerd via deze webste en facebook.

 

 VRAGEN OVER DE HOND.

 Is enten verplicht?

  • Nee, maar we adviseren wel dat de honden ingeënt zijn voor de hondenziekte, parvo, HCC/leverziekte, ziekte van Weil/leptospirose. Als uw hond een zogenaamde cocktail enting heeft gehad dan is deze ingeënt tegen deze ziektes.
  • Entingen tegen kennelhoest en de ziekte van Weil worden sterk aanbevolen, maar zijn niet verplicht. Niet vaccineren is op eigen risico, titreren is toegestaan.
  • Buitenlandse deelnemers zijn volgens de Nederlandse wet verplicht hun hond in te enten tegen Rabiës.

 

Wat is de minimale leeftijd van de hond om mee te mogen doen?

  • Op 5 april behoort de hond 1 jaar te zijn.

 

Als uw specifieke vraag er niet bij staat dan kunt je je vraag mailen naar dogsurvivalachterhoek@gmail.com of bellen naar Markant Outdoorcentrum 0314-335449 en vraag naar Michiel Pöpping indien onze medewerker niet voldoende kennis heeft om een antwoord te kunnen geven.

 

Vragen, bel
0314 335 449
Markant Outdoorcentrum
Gildeweg 7, 7047 AR Braamt
info@markant-outdoorcentrum.nl
Logo Markant Outdoorcentrum Bruin
Vragen, bel 0314 335 449
sluiten
  • Over Markant
    • Over Markant
    • Ons team
    • MVO
    • Omgeving
    • Leerbedrijf
    • Vacatures
    • FAQ Markant
    • Contact
    • Ervaringen
    • Vissen
    • Privacyverklaring
    • Algemene voorwaarden
    • VZR-garantie
  • Collega's
    • Collega's
    • Bedrijfsevents
    • Teambuilding
    • Bedrijfsuitje
    • Bedrijfsfeest
    • Restaurant Woodies!
    • Bedrijfstraining
  • Vrienden & familie
    • Vrienden & familie
    • Familiedag
    • Vrijgezellenfeest
    • Kinderfeestje
    • Groepsuitje
    • Weekendje Weg
    • Feestavond
  • B.O.
    • B.O.
    • Kamp basisonderwijs
    • Schoolreisje
  • V.O.
    • V.O.
    • Schoolkampen
    • Outdoordag
    • Introductie
    • Sportdag
  • Events en Festivals
    • Events en Festivals
    • Dogsurvival
    • Avonturen Stroombroek
  • Overige
    • Overige
    • Winter arrangementen
    • Overnachten
    • Verhuur
    • Summer Camps
    • Restaurant
  • Markant Corona Bulletin
Ook bij Markant Logo Summer Camps Holland Logo Lekker Buiten Sporten Inloggen